It is currently Fri Dec 13, 2019 7:16 pm

All times are UTC - 5 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: vakgebied als het gaat om werkpromoties
PostPosted: Thu Oct 24, 2019 9:54 pm 
RockStar
RockStar

Ik zit hier deze ochtend vroeg op de eerste offici?le dag van mijn zomervakantie te schrijven. Hoewel ik nog steeds een aantal verplichtingen moet nakomen en losse eindjes moet maken op het werk, waren mijn belangrijkste verantwoordelijkheden voltooid toen ik gistermiddag mijn voorjaarssemestercijfers en jaarverslag indiende. Als universiteitsprofessor is dit een vakantie noemen niet helemaal correct, omdat ik de komende maanden een paar wetenschappelijke publicaties zal schrijven, maar het ontbreken van een formeel schema maakt het einde van het schooljaar een bevrijdende ervaring, en een dat Nike Air Vapormax Femme brengt een gevoel van vrijheid en grote opwinding met zich mee voor de onmiddellijke toekomst. Overgangstijden zijn over het algemeen moeilijk voor mij. Van een full-time Nike Air Max 270 Mens universiteitsprofessor met alle verplichtingen en deadlines die daarbij horen naar een bijna full-time vader, neemt enige aanpassing. In plaats van dat er dagelijks coherente en informatieve lezingen moeten worden voorbereid, moet ik nu helpen ervoor te zorgen dat mijn kinderen wakker worden, gevoed worden, op tijd naar school gaan en ze naar hun verschillende buitenschoolse activiteiten brengen. Het toevoegen van een pasgeboren baby aan de mix dit jaar voegt een extra draai toe om dingen nog interessanter te maken. Het is niet dat deze vaderlijke taken moeilijk of zwaar zijn, het is gewoon dat ze heel anders zijn dan mijn routine tijdens het schooljaar, en voor mij Adidas Superstar Femme gebeurt de omschakeling vrijwel 's nachts. Dit kan een paar weken psychologisch schokkend zijn totdat ik me aan de verandering aanpas. Dat gezegd hebbende, een paar www.armagilus.fr maanden per jaar fulltime vader kunnen zijn, is een van de prachtige dingen van mijn werk, en ik zou het niet voor de wereld willen ruilen. Een andere wending die dit jaar optreedt, is het feit dat Ik heb meer dan alleen een zomervakantie van drie maanden na het begin van mijn onderwijstaken. Zie je, ik ben bekroond met een sabbatical voor het herfstsemester, waarvan het resultaat is dat ik tot januari 2011 geen andere les zal geven. Dit betekent dat ik nu in wezen 8 maanden heb zonder formeel schema. Ik heb nog steeds een aantal administratieve taken te vervullen op mijn werk vanaf september, maar die zullen sporadisch zijn en ik kan mijn tijd min of meer vullen met Nike Air Max 270 Dames werken aan projecten die ik normaal niet heb tijd om te voltooien wanneer ik draag een volledige leerlast. Sommige hiervan zullen natuurlijk werkgerelateerd zijn Nike Air Max Classic BW Femme (wetenschappelijke publicatie is de naam van het spel in mijn vakgebied als het gaat om werkpromoties), maar sommige zullen persoonlijker zijn (bijv. Familiezaken en mijn hardlopen), en sommigen combineren mijn werk en persoonlijke interesses (bijvoorbeeld deze blog). Onder de vele dingen die ik de komende maanden hoop te bereiken, is het bevorderen van de ontwikkeling van deze blog. Runblogger is het afgelopen jaar uitgegroeid tot iets meer dan een hobby, en eerlijk gezegd realiseerde ik me in het begin nooit hoeveel ik hier graag zou schrijven. Ik ben al mijn lezers enorm bedankt voor het ondersteunen van mij, en de feedback die ik krijg via e-mail en post-reacties wordt Nike Air Vapormax Femme enorm op prijs gesteld - dit is voor een groot deel wat me blijft posten. het afgelopen jaar met betrekking tot bloggen is dat het vaak moeilijk is om de toekomst Nike Air Max 2017 Femme te plannen als het gaat om schrijven in vrije vorm. Veel van de berichten die ik schrijf zijn opportunistisch, gebaseerd op lopende gerelateerde nieuwsverhalen die uitkomen, of nieuwe producten die worden vrijgegeven. Beoordelingen van uitrustingen kunnen wat regelmatiger worden gepland op basis van wat ik op elk moment gebruik, maar zelfs daar krijg ik vaker verzoeken om producten te beoordelen, zodat dat aspect van de blog moet blijven groeien. Ik ben net klaar met lesgeven een cursus Oefeningfysiologie, en het was een uitzonderlijke leerervaring voor mij (en hopelijk voor de 16 studenten in de klas!). Hoewel ik een paar podcastafleveringen heb uitgebracht met lesmateriaal Nike Air Max Classic BW Dam uit deze klas (bijv. VO2max, Muscle Fiber Types, Evolution of Running in Humans), werd het in de tweede helft van het semester erg druk en had ik het niet tijd Nike Air Max 90 Damen Schwarz om dingen eruit te halen zoals ik aanvankelijk had gehoopt. Een doel voor de komende maanden is om te beginnen met het uitbrengen van een deel van het lesmateriaal dat ik heb voorbereid in de vorm van podcastafleveringen of blogberichten.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]