It is currently Sun Jun 24, 2018 10:21 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: m bescherming te bieden voor alle
PostPosted: Mon May 21, 2018 1:29 am 
Newbie
Newbie

De inov-8 Race Ultra 290 is gebouwd als een tank, maar loopt niet als een tank. Let op de volledige rand op de bovenste en in het algemeen onaangetaste toestand van de schoen; dit is na 120+ mijl, inclusief een 40 mijl uitje. 375 g M13.
2. inov-8 Race Ultra 290 - De Race Ultra 290 was een verrassing voor mij van inov-8. Bekend om hun minimalere en agressievere gesleepte trailaanbiedingen, stapte inov-8 uit hun comfortzone voor de Race Ultra. Ze hebben een hele goede all-round trailschoen samengesteld met bescherming om de afstand te kunnen overbruggen, terwijl ze nog net Adidas ZX Flux Mujer genoeg beweeglijkheid en grondgevoel Adidas Superstar Hombre behouden om het kenmerkende inov-8-gevoel en de controle op het parcours niet te verliezen. Ik zie deze schoen veel gebruiken deze winter en in langere races van 50 mijl en meer volgend jaar. Inkoopopties: Running Warehouse (VS) en Wiggle (VK) .inov-8 F-lite 232 aan de linkerkant (nu 192, 0 mm drop en 6 mm tussenzool hoogte) en F-lite 262 aan de rechterkant (nu 240 standaard fit) ; 6 mm valhoogte en 7 mm FF / 13 mm H tussenzoolhoogten). Simpele schoenen gebouwd op een racebaan vlakke geometrie en verkocht als Crossfit-schoenen ... maakt ze natuurlijk perfecte trailschoenen :). Zeer comfortabele en veelzijdige, zij het minder minimale sleepopties; een versie met een rotsplaat zou geweldig zijn! 270 g en 285 g voor respectievelijk F-Lite 232 en 262 in M13.
3. inov-8 F-Lite Nike Air Max 90 Femme Standard Fit (breder) serie Nike Air Max 95 Femme - Ik heb talloze kilometers gereden in de F-Lite-serie en hoewel ze tegenwoordig voornamelijk als crossfit-schoenen worden verkocht, is dit een schande! Het zijn enkele van de meest eenvoudige hardloopschoenen op de markt met een comfortabele pasvorm en voldoende rubber om bescherming te bieden voor alle behalve de meest technische trails. Ik heb de F-Lite 262 (nu 240 Standard Fit) gebruikt, die de meest beschermende is van de F-Lite-serie, voor alles van een trail van 10k tot een 50 mile ultra. Ik ben ook dol op de F-Lite 232 (nu 192), hun zero drop-versie. Het is hands-down de beste en meest veelzijdige pure minimale schoen die nog steeds genoeg bescherming biedt voor comfortabele 15 mijl lange trainingsritten. F-Lites zijn niet flitsende, noch hebben ze grote technologische toeters en bellen, maar Nike Air Zoom Spiridon Femme dat is waarom ze zo goed werken. Nike Roshe Run Mujer De pure eenvoud van een comfortabele, stevige, duurzame EVA-tussenzool en een volledig kleverige rubberen buitenzool zorgen er gewoon voor dat je niet in de steek wordt gelaten. Inkoopopties: Running Warehouse (VS) en Wiggle (VK).

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]